23.05.2009

ehehheheh:) hello kadri



ehehhehe
isletme toplulugunun 2 yil onceki dandik bi aktivitesi sonrasi kantin cikisi cöpte gördügümüz tonlarca rozet vardi ya bebek...hatirlar misin, biz bunlardan bisey yapariz olm diye avuc avuc cebimize atmistik.iki yil sonra bisey yaptim olm icimdeki derya baykal aski bambaska
bi de kece olayina ben de girdim dostum hayirli ugurlu olsun
su ciftlik isinin zamanini bilemedim be anacim.ne etsek ki? ben de calismayi falan dusunuorum ama bilemedim belki bi bi hafta 10gün sen bana direk de suna basvuralim diye bi de birlikte gidebilicez mi?gidersek pasif agresiflikten ilk defa topraga verdigimiz elenktrikle sosyal hayvana dönüsebilir miyiz ki acep?böle bi takim sorularim var. bi de hem haber hem istek.mcs intention letter kasiom.bana seninkini bi yollasana formattan uzak kalmisim 1 yildir. bi de gadamerin isolation as a sympthom of self alienationini ariyorum var midir ki sende.bi de arendtin travellingle ilgili makalelerinden varsa bi fincan arz ediyorum efenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder