24.05.2009

gargameller arentler kovalasın seni. onlar ne be!

Dostum, ilaç etkisiyle de olsa: sonunda regl oldum! ne kadar boktan fekat aslında ne kadar da güzel bişeymiş bu.
gönül rahatlığıyla huysuzluk, çikolatalar, duygusal anlar.
hastası oldum yaptıın rozetin, bunca yıllık keçeciyim, bi kere de üşenmeyip öyle ince iş yapmadım valla. neden, çünkü makas kullanamıyorum. maket pıçaa mı kullandın sen bakiym?
çok geyik yapasım var, oysa ki ne önemli gelişmeler oldu hayatımda bi bilsen!
başta şunu söyliyim, benim o haziranda çiftlik planım yalan olur. makaleler cünkü hepten gec bitiyo bu biir, genctur'a yollayacak 50liram bile yok bu da ikii. ama hayırlısı diyelim, ne de olsa spontanlığı seviyoruz. buluruz kendimize bi bağ bahçe elbet.

Eveeet işte büyük haber:

Dostum! iş buldum galiba! yani galiba deil, oldu sanırım!
baştan başlıyorum:
murat varya zaman zaman bahsettiğim, çiftçi olan hani, ona diyip duruodum bana iş lazım deyü, nereleri düşünüosun dediinde işte TESEV, Anadolu Kültür fln olabilr demiştim. O da eski kız arkadaşının Anadolu Kültür'de çalıştığını söylemişti. Neyse bunlar bi karşılaşmışlar, Murat anlatmış beni. kadın da gelsin tanışalım demiş.
Perşembe günü gittim. herkesle tanıştım. çok iyi geçti görüşme. acaip rahattım. güldürdüm bile insanları :) ama işte araşalım konuşalım fln demiştik. sonra kadın murat'a şöyle bi mesaj atmış:
"abla şahane, elimden geleni yapacaım" deyü.
allaaah. o an dünyanın en mutlu insanı oldum tabi.
sonra bana bi çeviri yolladı, işte çok sıkıştık fln diye. şu saatte de hala ayakta onu yapıyorum. ama çevirinin türkçesi olduğu baya bi belli. anadolukültürün önümüzdeki projeleini anlatan bi metin. belli ki ingilizcemi fln da görmek istediler.
bu arada murat sonra anadolu kültür ekibiyle karşılaşmış, başta söylemedi ne konuştuklarını: "güzel güzel" diyip durdu. sonra ısrar ettim,dedi ki herkes cok sevmiş beni, murata teşekür etmişler beni önerdiği için falan. "kesin alcaz" demişler.
ben şey demiştim işte onlara, haziran'ım makalelelerle, temmuz'un büyük bi kısmı da aileyle dolu olcak, ondan sonra başlayabilirim hemen.
işte şu ceviriyi göndericem yarın. heralde bi haftaya ararlar. olmadı sen ara demişlerdi.
sana bildirirm durumu. hem cok güzel yer, güzel insanlar, güzel bi iş.
öyle mutluyum ki!

bu arada hiç görmedim arendt-travelling makalesi. cok da merak ettim doorusu. niye istiyosun bakiym onları. güzel kafanda yine bazı güzel şeyler şekillenmekte sanki.
boktan intention letter'ım birazdan mailbox'ında. ama bi senede cok deiştim. beni ona göre deerlendirmemeni dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder