13.07.2009

back to the future

yavrum bugün ankaraya döndüm bi süreliğine işleri halletmeye
burası serin bayaa ev gibi sanki bilmiyorum ilginç bu günle ilgili kısa bi anektod
odtüye giderken merve emrah ben sündükü de alalım dedik alışsın gezsin azıcık diye. evdeki jungle fatihi yurtların önündeki çimlerde yere yapışık halde savanların arasında ilerleyen on titrek gücündeydi
ama sonra yüksek bi ağaca tırmandı ve inemedi iki saat boyunca demir sopalar mı birleştirmedik ucuna çantalar mı bağlamadık neler yaptık inemedi 2 saat boyunca
sonra ben ey kız balık mı aldın da yoksa koca mı aldın kör müyüdü gözlerin oh oh sündükçük onu gecemi aldın diye bağıra bğaıra odtünün delisi gibi şarkıya başladım ve 20 dakkanın sonunda ağacı yarılamıştı:) sonra da emrah ağaca çıkıp ordan aldı ama o 2 buçuk saat boyunca etrafta bir sürü tip vardı ve bi kişi bile yardım etmedi ya da hayrola diye sormadı sonra biri sessizce geldi ve son yarım saat boyunca bize yardım etti inene kadar ve sonradan anladık ki çocuk türk değilmiş.böyle de bi anım var paylaşmak istedim:)
siyabeyb

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder