16.07.2009

deniz kum güneş dırdır: bodrum!

yavrm,
okudum mailini ve dehşete düştüm, dile kolay 4 sene. (kırmızıkutu mevzusu)
ayrıca, annen konusunda da cok cok sevindim. tahmin ediyodum böyle olacağını ztn. herşey beklediğinizden cok daha hızlı düzelecek. anneme de birbir anlatıyorum dediklerini. o da mutlu oldu cok.
sen mutluysan bebeym, benim icim rahat.

bodrumda işler yolunda. cok dinginim. şahane bir ritmi var burdaki yaşantımın. her gün kahvaltıdan sonra, cayımı icerken saatlerce gazete okumak, yürümek, anneye ananeye yardım etmek, alper ve kuzenimle ilgilenmek, özenle kahvaltılarını hazırlamak. yüzmek, bol bol kitap okumak. sakince etrafı seyretmek. fotoraf cekmek.

ananem arada sorun cıkarıyor sayılır, annem üzülüyo ona, onları düzenlemeye calısıyorum. herkese ve kendime bol bol vakit ayırıyorum.

tezimi ve başlayacağım işimi düşünüyorum. heycanlanıyorum.
seni de cok cok seviyorum. kukla okuluna da burdan sesleniyorum: pışııık!
euheua. düşün ama yine de.
öperm bebeyüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder