21.07.2009

uykuyla uyanıklık hali

dostum ben de sevindim ritmini bulmana burası da yavaş yavaş baymaya başladı çizim işlerini bitirip izmire dönücem orası da bayacak ama böle böle selameti bulucaz:) ev bulamadık biz daha emrahla. ama olsun herşey bişekilde olur gider diyorum. spor yapıyorum ben de burda bi yandan micheal ende nin bitmeyecek öyküsünü okuyorum.çizim yapıyorum. sündük işte bildiin gibi ama emrahın alerjisi varmış kediye ve alerjik astıma çevirdi noolcak bilmiyoruz. annemler konusunda ben de öyle düşünüyorum. olması gereken oldu sanki. ingilteredeki okula da mail attım dedim kusura bakmayın gelemiycem ama seneye her iki taraf için de koşullar uygun olursa bakarız dedim. onlar da bizle bağlantını koparma, web sitesine bak arada, tekrar görüşücez gibi bi mail attılar.bakalım artık, peşimi bırakmazlarsa komik olucak:) bi de böle bi uykuyla uyanıklık hali gibi geçiyo günler. geçengün bursadaydık bi arkadaşın düğünü vardı. eski aft tayfa herkes falan. bursa ilginç,güzel.yumuşattı bayaa bünyeyi. bugün odtüdeydim spordan sonra ıslak saçlarla dere kenarında oturdum. orda farkettim ana yaz tatili lan diye:) öyle işte bebeğim şimdilik herşey böyle.arada uğrayalım blogumuza yeni gelişmeler olursa haberdar ederim seni. sen de okuduklarından bahset azıcık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder