15.06.2009

ama ama ama

oyy bebeem ne güzel hayaller kurmussun ve ne kadar da sahane olurdu. ama benim 22-23 ünde MCS mülakati var. ondan sonra ben gidiyorum ankarada olmayacagim bi süre.tüh ya ne de güzel olurmus. simdi ama söye bisey var sen de gelsen benle nasil olur. bi kac günlügüne. merve ve özgecanla mervelerin kusadasindaki yazligina gidip söyle bi kafa dinlemece. arada bi denize girip cikar sonra okuruz agaclar atinda. bisiklete bineriz yine okuruz agaclar altinda. ha ne dersin.bence sahane olur.sonra ben ordan izmire gidip aile sadeti yasiycam.cok kalamiycam sonra da dönücem ankaraya. valla süper olur. deniz tüm stresi yorgunlugu pis elektrigi alir bebeem. bu arada bi kac biseyler de yazayim sen bunlari düsünürken:) bizim evin üstündeki park var ya(badana boya isleri icin sule teyzeyi dinlemeyip gittigimiz marketten sonra kahvalti yaptigimiz park:) oraya gidiyorum,bi kitap, bi termos kahve ya da cay, bi de kucuk kirmizi bi kilim aldim o.bi kücük agacim var onun altinda serinlikte güzel zamanlar. gerci benm yasimda kimse olmuyo nerdeyse:) bazen farkina variyorum. sanirim bi yerlerde bi yanlislik yapiyorum. hayat baska yerlerde akiyo. ben baska yerde akiyorum gibi geliyo. ama olsun. bakalim.iste.öyle. pastoral okumalar nereye kadar gidecek diyo insan. bi sekilde hayatin bi yerinden tutma zorunlulugu gelecek.amaan neyse sen bi düsün benim teklifimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder