25.06.2009

sevgili topaç teyze,
ne olursun beni affet.
gecen hafta sürekli ama sürekli peypır yazdım. gece 5e kadar oturmalı sabah 9da kalkmalı. tabi bolca kafein tüketmeli. cuma herşey bitti. o yüzden cumadan beri kahve icmiyorum. canım kola bile istemeye başladı.
cmt pazar efes one-love'a gittik sevdiceimle. dağıtalım deyü. dayım para göndermişti ordan arına süprüz yaptıydım. cok eelendik, ictik güldük, güzel müzik dinledik.
pzt günü ise uzun zamandır görmediğim arının arkadaşları fekat pek tabii artık benim de yakın arkadaşlarım olan oytun-maral-deniz-akay vs ilen görüştüm. tüm gün takılmak suretiyle kafamı tmmen peypırlardan temizledim.
salı günü ise, esrayla cihangirde oturduk. istanbulu cok sevdik yine. sonra da akşam hazırlanıp otobüse bindim.
ankaraya geldim.
babamlardayım şu an.
evleri efsane olmuş. bgn fotorafını cekebileym diye pil arandım durdum, ama evdeki kalem pillerin hepsinin tek şansı buzdolabı. bi de biz küçükken ısırırdık discman dönemlerinde. acep sende yaparmıydın?
benden havadisler budur.
hava bok gibi ankarada. tüm gün yaamur fırtına. evde göt büyütmeli dinlenmece yapıyorum. huzurluyum.
makalelerimin hepsini sana göndermek istemekteyim.
mailine atacaim birazdan.

dostum msc'ye kabulune öyle sevindim ki anlatamam. bi de aynı benim mülakattaki halim.
başladığım cümleleri bitiremiyodum yüklem ne fln unutmuştum.
ama alışcaz herşeye.
cok cok kutlu olsun bebeym.
annemle konustuk dün, sizden son havadisleri verdim. acaip sevindi adınıza. ev aradığınızı fln da söylediydim. işalla şaane olacaağıdı.
sen şimdi istanbulda olmalısın. yine buluşamadık amma dönüşünde burda olacaim bebeyim.
cok gec kalmayasın.
annenleri mutlu et. ztn sen gittiin anda hemen yüzleri güler. cok öpüyom ben de onları.
mektup tadında sacmasapan bişey oldu ama, biyerden başlamak gerek.
yine yeni yeniden mütiş yaratıcı bloglarımla karşınızda olacaımdır.

webcam kalitesinde de olsa evden bazı fotoraflar koymadan edemedm:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder