8.06.2009

ilgincsel durumlar

dostum cok zor bi haftayi geride biraktim.ben mi zorlastirdim bilmiyorum.master basvurusu icin tüm belgelerim hazirdi bi tek online basvuru yapip bankaya para yatirip belgeleri teslim edicektim.ama heyhat, online basvuru sifre internet sorunlari bilmemne en fenasi da iki günlük uyksuzluk. neden cünkü sündüz koca bi prezervafiti yedi.evet evet bildiin prezervatif.davul gibi oldu.iki gün boyunca basinda bekledim.sivi yagli süt icirdim, karnini ovdum.gece nefesini dinledim.nefes almiyo sanip uyandirdim su icirdim atesi düssün die ensesini islattim.bunlar olurken neden emrah da yardim etmedi diosun demi. cünkü bi süre görüsmeme karari almistik.bi de üstüne cortlayamamanin sikintisi.öle iste nasil oldu bilmiyorum cuma günü belgeleri teslim ettim,sündüz sicti(arkadan bir efsaneydi efsaneydi sarkisi kendi kendine fon müzigi olarak geldi o derece)bütün yutmus gerizekali.neyse iste ben cortladim emrah o gün gelip güzel bi yemek yapti. bi hafta böyle bitti.(ha bu arada nasil yedi die merak etmissindir.sürekli parmaklarimi emmeye süt bulamayinca da isirmaya basliodu.sabah kulagimi yemeye calisirken bebek kafasi aklima geldi ben de bi prezervatif bulup yikadim ucunu delip biberon yaptim. plan cok iyi isliyordu taa ki... neyse iste öyle. bu arada su görüsmeyelim mezvzusundan bahsedicem biraz.inananmazsin süper bisey yahu. senle konustugumuz seyler.senin hissettigin seyler vs. bi de sürekli bi tartisma saygisizlik hali. sonra buna karar verdik.oohh mis gibi oldu kafamiz.dert yok tasa yok. niye aramadin.niye gelemdin. niye söle yaptin bidi bidisi yok. bunlarin karsi taraftan gelmemesi degil. insanin kendisinin de yapmamasi o kadar sahane ki.herkes kafasina göre takilio. tekrar neseli günlere döndüm yeminlen bacim. atliyorum pisikletime,aliyorum yanima bi termos cay bi de kitap yalincaga gidiyorum. oh doga sessizlik mis:) emrah da geldi sonra falan. göl , möl var oralarda. biz dün kesfettik.sonra aksam bi baktik emrahlarin alman ev arkadasi gece arkadaslariyla göle gidio kamp yapmaya.umut sarikayanin deyimiyle yabancilik böyle bisey heralde.ben 6 yildir burdayim o 6 ay. öle iste anacim. benden havadisle bu kadar. yalarim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder