9.06.2009

makalele günleri-1.




Dostum, sündüze büyük geçmişler olsun diyorum öncelikle. prezervatiften biberon yapmak oldukca yaratıcı bi fikirmiş, zavallımın onu yemesi de bir o kadar talihsiz olmuş. ben olsam kesin korkuyla veterinere koşar, prezervatif yuttu der, bigüzel rezil olur bissürü de para bayılırdım. oysa soğukkanlılık ve pratik çözümlerle halletmişsin olayı.
İyi hissetmene pek bir sevindim. ben de iyiyim cok bu aralar. biz de iyiyiz hatta. arına 2 aydır maaş vermiyolar, tek sıkıntımız o. kapıya gazı elektriği kesmeye gelen amcaları ustalıkla geçiştirmeyi öörendim. ("abi valla yatırıorum şimdi internetten")
makale dönemi ise oldukca zorlayıcı. 0 konsantrasyon. bi cümle yazıp yarım saat evde dolanıyorum. kütüpaneyi de denedim. olmadı olamadı. yumurtanın göte dayanmasını bekliyoruz acilen.
özgül diye bi arkadaşım var bölümden, dünyanın en profesyonel makale yazıcısı. bizde kalıyo bisüredir. beraber calısmaya calısıorz. evin durumu birinci fotorafta gördüün gbi yani.(arının yanındaki özgül)
şuan dünyada en sevdiim şey salon bitkimiz vardı ya o. baya büyüdü. fotoraf cok dandik tabi, anlayamıyosundur. ama eski fotorafla bi karsılastırırsan belki anlarsın.
her gün yapraklarını siliyorum. bi kac su damlatıyorum her yaprağına. özenle suluyorum. öpüyorum seviyorum. her gün yarım saat ilgileniyo olabilirim. bugünlerde yeni bi yaprak daha cıkarıyo. belki fotoraftan görmen mümkün olabilir.
hayatım bu şekilde anlıycaın. efsane bi conclusion yazmam lazım. makaleyi kurtarması için. ilham gelsin diye bekliyorum saatlerdir. ordan yolla bakiym biraz.
öpüyormbebeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder