23.06.2009

olan biten:mcs-andrey-ist

topac teyzeyi cok ihmal ettin bebegim. lakin paperlarla bogusmakta oldugunu düsünüyorum bisey demiyorum. ama facebooktaki etkin tavrin da beni düsündürmüyor degil.lakin onun icin de, gercek hayatta ne kadar asosyal, depresif, facebookta o kadar aktif ve cilgin düsturundan yola cikarak cok da ilismiyorum. neyse iste benbi kisa haber edeyim de topac teyze bize cemkirmesin dedim.biraz dünkü mcs mülakatindan bahsedeyim. anacim o kadar heyecanlandim ki anlatamam.allahim dedim bunca zamandir doru düzgün kimseyle konusmadim simdi tanimadigim insanlara kendimi mi anlatacagim yani.nasil olacak bu isler. resmen cümle kuramadim laf salatasi. sorucaklarini düsündügüm cogu seyi sormadilar. ve neden mcs neden master sorusu bomba bi acilis oldu. cünkü cagatay bunu sorarlar dedi ve ben bi cevap bulammaistim doru düzgün. zaten mülakatta da veremedim:) sonra iste uluslararasi iliskilere bi elestiri getir dediler. o kadar postmodernism, konstrucktivism yalan oldu ki ne yalan. kafam durdu. hatta durmadi beynim benden saat üc yönünde bir metre uzakta duruyordu. laf salatasi yaptim.bi tek akilli laf etmis olabilirim. o da akilli oldugundan degil öznesi ve yüklemi olan bi cümle kurabildigimden. ersan hoca bana bi cümleyle governmetality i tanimlar misin dedi. ben de dayanamadim(ondan önce de 3 cümleyle constructivism makalesinde ne anlattigini söyler misin demisti) eee hocam ben burda cümle kuramiyorum siz bana bi cümle diyip duruosunuz dedim. (dedigim gibi beynim saat üc yönünde ve bir metre:) güldüler müdüler bayaa. sonra dedim governmentality, ailecek aksam yemegi yediginiz masada iktidarin da o masada olmasidir dedim. bi o basi sonu olan tek cümlem sanirim. sonra bitti oh deyip arkama yaslandim. ee hadi rahatlamisindir artik falan dediler.valla öle dedim. sonra tam ayaklandim kalktim. rasit hoca, biseyler sordu, sonra ersan hoca falan . biraz öyle bi konustuk. sonra ben cikarken baris hoca gülerek bisey dedi anlamadim öküz gibi nee? dedim yüzümü cemcürtüp.gülerek deehadi rahatla artik falan gibi bisey dedi.onun disinda bi ordan bi burdan bir sürü soru geldi. ama mal gibiydim resmen ya. neyseki sonuc pozitif:) babami aradim. babalar günü hediyen olsun die. adam aglladi ya. allahim nasil kötü oldum. megersem bizim burda yasadigimiz sacma sapan sikintilar onlari düsündügümden kat be kat yoruyomus. cok kötü oldum ya. neyse iste, ben simdi persembe istanbula gidiyorum.cuma da ordayim,belki hafta sonu kalirim ya da kalmam bilemiyorum. ama ordan dogru izmire gecicem. bi bizimkileri toparlama operasyonuna girismem gerekicek sanirim. böle bi mutsuzuk, umutsuzluk halleri gelmis ikisine de.öle iste onun disinda,sündüz mündüz var iste. emrah istanbulda. bu arada bulursan mutlaka oku, Andrey Beliy gercek adi neydi ya boris nikolayevich bilmem ne. petersburg kitabi bu takma adla yazdigi, cok manyak cok acayip bisey, bilirsin dostoyevskiye sartrea olan düskünlügümü, diyorum ki yaninda halt etmisler, o kadar. bambaska bisey. cok acayip bi kafa. gerci kitap 800 sayfa, petersburg sikintilari yaz günü adami gerer belki. ama germeye de bilir. beni germedi. olm mutlaka oku lan. cok acayip bi kafasi var. burdan internetin dehlizlerinden hasbel kader topac teyzenin kollarina düsmüs dimaglara da sesleniyorum. okuyun. andrey beliy petersburg. oha gaz böyle bisey heralde. neyse:) yalarim bebegim arada haber et. elbet birgün bulusacagiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder