10.02.2009

çocukluğunun kendi kendine büyüdüğünü görmek

yavrum bugün eski çocukluk arkadaşları buluşması vardı. duygusal anlar. birini(merve) işinde ziyaret ettik.evinin anahtarını alıp önceden gittik evine.web tasarımı şirketinde çalışıyomuş kerata. bana bi web sitesi yapıcak. çok acaip oldum. evini falan gördüm. ordan yazıyorum bu yazıyı da. yine duygusal anlar. kimseden para almadan kendi kendine çalışarak kurmuş evini.stüdyo daire ikea faktörü.sizin evdeki lambanın aynısı var:) muhtemelen stoklar tükenmezse benim yeni evde de olucak:) bu arada yeni aklıma geldi o otobüs parası nolucak.unuttuk gitti onu. nasıl yapalım? bu arada en güzel an 4 kişilik david lynch tarzı diş fırçalama ve koridor sergisi eleştirisiydi.çok mutlu oldum olm. bundan sonra hep gelicem yine gelicem.çok seviyorum olm seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder