24.02.2009

olağanüstü halin sonu. planları uygulamaya gecirme vaktidir.

Dostum,
dün itibariyle, ifzin doneminin sonuna geldim. aslında cmt/pzr bitmis sayılırdı, ama oyle alışmısım ki, iş haline, insanlara vs, haftasonu boşluğa düştüm resmen. evde göt atıp durdum. ama sonra o halimi hic sevmediğimi hatırladım. ve hemen tmm lan işte, ankarada konustuumuz donem bu; başlıyor dedim!
iş yapmak çok iyi geldi, neye ihtiyacım olduğunu gördüm aslında. hareket. hakkaten önemliymiş. yeni insanlarla konuşmak. biz durarak herşeyi sıkıcı hale getirmişiz. sosyallikten de kaçınca, evde kendi kendime iyce kurmaya başlamışm. arınla da konuşmamışız hiç. o yüzden, günlerce film tartışmak, beraber sorunlar çözmek vs, iyi geldi. bu yolda devam edeceim.
sen de bi an once boyle bi is bulmalısn. cünkü tahmin ettiinden cok daha iyi geliyo boyle hareket halinde ve sosyal olmak. yani belki sansım yeni tanıstıım herkesin cok iyi olmasıydı, farklı seyler hatırlatıyolardı bana vs, ama yine de: doğru sosyallik ve dozunda bir hareket, galiba bize gereken bu. bir sürü hikayem var insanlarla fln ilgili, ama anılar session yapmayayım derim.
Sana icraat gündemimi suniym onun yerine:
dünden itibaren, nesranın yeni hayatı offişili başladı sayıyorum. bi kere okula gittim. cok ozlemism insanları fln. dersime girdim sonunda. aldıım ders cok güzel: kutsal,kurban ve modernite 2. yeni zaman kutsallığı. insan hayatının anlamsız kutsallığı. herkesin kurban olması öte yandan. ve bu kurbanları örneğin medya aracığıyla uzaktan gözetleyip aşırı duygusal tepkiler vermemiz. ama biyandan da katliamlar yapabilmemiz.
arendt'in insanlık durumu yani. ztn genelde arendt'ten gitcez. bi de tabi niçe, fuko, agamben.
!f boyunca dooru düzgün sinemaya gidemediimden, dün ek gösterimlere gittm. "TOKYO!"'ya. biyerden edin, ya da belki ankara !f'e geliyodur. hastası olursun. tokyoyla ilgili 3 film. ve bi tanesi: michel gondry! ve her zmnki gibi en iyi!
hıı, bi de psikologa gittm dün aylar snora. tüm olan biteni anlattm. ankara, !fzin, sen, annem, kararlar, hayat, arin vs.
o da cok iyi geldi aslında. cok destekledi "hareket" planımı. blogumuzdan bile bahsettim.
bi de şey; pazar günü şöyle bi olay oldu. annemin bir tuğrul abisi vardı hatırlar mısın; bu reiki tayfasından. biz arınla pek severdik, göbekli buda gibi biri fln diye anlatırdık. cuma günü, motosiklet kazasında vefat etmiş. 36 yaşında, karısı 7bucuk aylık hamile. yıkıldık. annem cok kötüydü. bi yandan feysbukta gruplar açılır, o şimdi 5.boyutta diye, bi yandan ulan çocuk istemişti bu adam senelerce!
çok kafa karıştırıcıydı ama. bi yandan ulan tuğrul abi! ne alaka diyosun. bi yandan da adam hakkaten biraz buda gibiydi, varmıdr lan böyle mistik durumlar diyosun.
ama cenazede insanlar "tuğrulla konuştum üzülmeyin diyo" gibi şeyler anlatınca, duruma da yabancılaşıosun. sktrin abi diyesin geliyo.
neyse ama, eyüp camiinde cenazesi vardı pazar. annem de geldi. cok güzel biyermiş eyüp. sonra eyüp mezarlıına haliç manzaralı mükemmel biyere defnedildi. ben cok aaladım durdum, ama tam defnedilirken, imam sacma sapan kuran okurken (olm ben bu kuran okuma muabbetini hic dinlememisim, devlet büyüklerimize komutanlarımıza vatanımıza vs diye konusup durdu) bi rüzgar cıktı, bi güneş açtı. ben imamın bu "komutanlarımıza amin" dedirtmesine güldüm fln, karşıda haliç. böyle bir ferahladım. hatta herkes ferahladı. bi acaip bi durum oldu. sonra yürüye yürüye indik mezarlıktan. eyüpte salep içtik. görüşürüz tuğrul abi dedik. böyle bi garipti. sanki sonra kimse üzülmedi gibi.
o an dedim, ulan hakkaten var galiba bi durumlar.
ama bilemiorum hiç. kafam hep karışık. yine de garip olayların olduğu bi dünya burası.
bu arada, şu an bu msjı, pembe ısıtıcım ve tuvalet kaatlarıyla yazıyorum. çünkü günlerce yaamurun ayazın altında gezdim, bana bişey olmaz dedim. delicesine grip oldum.
neyse bebeeym, i'm back. hergün burdaym.
bu arada blog.ifistanbul.com'dan 10.sayıya bak, esrayla yazımız var bitane.
bi de, böyle yazıyoruz yazıyoruz ama soora birbirimizn yazdıklrına yorum yapamıyoruz ya, çünkü anlatcak bisürü şey oluyo. böyle msjların altında yorum yap bölümü var. oraya yazalım bişeyler.
biraz daha arttıralm keep in touch durumunu.
özledm lan.
ama 12martta geliyorum, duyrulur:)
hadin selametle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder