17.02.2009

otoriteyle ve sistemle imtihan.(geri dönmüştüm)

dostum, sırf senaryonu okuyabileyim diye 8bucuğa saat kurdum. Fakat mail cevapla fln derken, 8.50 yaptım saati. 15 dk içinde evden çıkacağım. Gün içinde okuyabilmeyi diliyorum.
Acaip yoğun çalışıoruz, tahmin edemezsin. Baskıya koş dağıtıma koş. Çok komiğiz ama. Sürekli bir aksilik, bir gerginlik. Ama bir yandan da eğlence, hoş sohbet, güzel anılar. !f, dünyanin en kötü festivaliymiş. Başında bir kadın var, cadaloz-prenses, Nil Karaibrahimgil'in 35 yaşındaki hali gibi birşey, RTÜK gibi dikildi başımıza. Sürekli yazılara karışıyor, bir proof reader atadı, onun aracılığıyla. Olmadı bizzat kendisi.
Hergün başka bir kriz yaşıyoruz. Dün çok güzel bir sayı çıkardık. festivalin blog'undan bir bak. Fakat; o kadar çok sansüre uğradık ki. direndik direndik ama en sonunda sindirildik. Close-up Kurdistan diye bir film vardı, onunla ilgili yazmıştık, ama festival kataloga adını "close-up Kurds" diye yazmış. Biz dedik ki, filmin gerçek ismini yazalım. Telefonlar üzerine telefonlar geldi. Bir de arkada, rainbow focus'u var. Ona da bir sürü laf geldi fln.
Çok acaipler. Hesapta bağımsızız, hesapta "bağımsız" filmler festivali. Kadın, öyle bir marka/festival yaptığına inanmış ki, o ismin altında geçen herşeyin yüzde yüz onun kontrolunde olmasına çalışıyor. Ondan sonra nerede kaldı senin "bağımsız" vurgun, efendm, böyle filmler göstermen fln. Gösteriş herşey.
Neyse, valla çok eğitici.
Şimdi hazırlanıp ofisime gitme vakti, tek vaktinde gidebilen benim, anahtar bende duruyo :)
Öpüyorum yavrucm.
Bugün senaryona yorumlarla geleceim kısmetse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder