13.02.2009

icraatın içinden:4 yıl önceki elini tutmak

yavrum en sonunda 4 yıllık fikir için çemçük de olsa somut bir adım atmış bulunmaktayım. sana dravdan bi senaryo ve yalandan bir story board yansıması gönderdim gmailine. en primitive haliyle. hayata dair çoğu düşüncem değişmiş olsa da. artık senaryo beni eskisi gibi heyecanlandırmasa da 4 yıl boyunca kafamın içinde gıdım gıdım evrildiğini farketmek ve aslında yılların resenmentını yok etmek güzel.bi bak fikrini söyle eleştir, her açıdan aklına gelen herşeyi söyle. çünkü çoğu yerde çok kararsızım. sanki 4 yıl öncesinin krpotkalının fikrini 4 yıl sonra düzeltmeye ve o zamanki çocuğun içinde kalmasın diye elinden tutmaya çalışıyormuşum gibi bi his var içimde:) bir nevi zamanda yolculuk. allaaa şu an aklıma bi fikir geldi art by chance için :) ooyee beybeeee. bu arada siteye sen de gir
www.artbychance.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder