7.02.2009

unpredictaabıl.

herşey çok guzel olacak, önce şunu yapacağız, sonra şunu, vs hayallerinden sonra, bugün, oyle seyler oldu ki dostum, hayat sanki şöyle diyordu:
herşey hiç bir zaman hayal ettiğin gibi olmayacak, istediğin kadar planlar yap, kendi hayatının kontrolunu eline almaya cabala, beklenmedik olaylarla her zaman karşında olacağım! (belki de yanımdadır.)
sabah, babamda uyandım. geç kaldım, daha birsuru işim var diyerek kahvaltı bile etmeden evden fırladım. arabaya bindim. ve benzin bitmişti. köskös geri dönüp, kahvaltımı ederken, annem, gazla calısan bir arabada benzin bitmesinin tehlikelerinden bir demeç vererek "oraya geliyorum, kıpırdamayın!" dedi. tamirci cagırdık, yalnizca benzin koydu, adama bunun icin para odedik. fakat tam odiycektik ki sunu farkettik: annem cantasini evde unutmustu. araba tamir oldu, hizla eve donduk; çünkü tamirciye hemen parasini vermeliydik. annem yukarı cıktı ve farketti ki çantası evde de yok. benim yanıma gelmek için siteden birinin arabasına otostop çekmiş, ya orada unuttu, ya da yolda hünerli bir kapkaçcının marifeti. şu an evde, bunu yaziyorum, hicbirşey yapamıyoruz. kredikartlarını teker teker kapattırdık. oysaki nesra'nın "yeni hayat"'daki planı şuydu sabah kalktığında:
-evden çık.
-anneni ananeni al.
-pazar gidip ucuza bir suru alışveriş yap.
-pazardan dönünce spora git.
-akşam babana geri dön.

bu da bize ders olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder