7.02.2009

yalandan flaneur ayakları:gezenti


yavrum dün kafam çok güzeldi yazarken. neyse, benim de başıma çok gelirdi ya böle lemony snickets talihsiz serüvenler silsilesi. yavrum çok can sıkıcı olmuş; ama, bence komşunun arabada olma ihtimali çok yüksek. neyse moralini bozma. bu arada saat işini hallettim istanbulun saat dilimine ayarladım bizimki pasifik saat dilimine ayarlıymış. o zaman ben bugün ki aktivite dökümüne geçeyim. çok bişey yapmamakla birlikte sabah dokuzdan beridir istiklal'de geziyorum.sürtüyorum. adeta bir flaneur oldum bacım allah seni inandırsın.yeni geldim eve. ağır geldi fazla geldi resmen insan kalabalığı. yağmura yakalandım. sonra ada diye bi cafeye oturdum kitap okudum kavemi içtim. aslılarla buluştum.ama her zamanki ara sokaklar kurtarıcım oldu.ritim diye bi yere gittik balık pazarının orda. sen biliosundur gerçi. ama bilmiyosan aklında bulunsun, çok ucuz olm. bira+su 3 lira:) yemekler keza öle midye tava 3 lira falan. bi de ara sokaklardan birinde sen kesin görmüşsündür, görmediysen diye duvarda çok eğlenceli bi tipin fotoğrafını gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder