22.02.2009

ilk çizgi animasyon :top sektiribiliurum.

dostum
son haberleri geçiyorum. bacıl filmde oynamayı kabul etti.bi yandan story board çalışmaları içerisindeyim.nasıl olur nasıl eder die kafa patlatmadayım. diğer yandansa kursta raf animasyona başladık dün itibariyle. yanımda olaydı da ilk çizgi animasyon denememi gönderseydim sana. zıplayan bir adet top. ders akşam 6.30da insanlar işinden gücünden eve dönerken başlıyo.kurs boş nerdeyse, hava karanlık.hoca bişeyler anlattı. kelebek kanadı kelebek kanadı diyip diyip masaya vurumaya başladı. hah dedim tam olduk lynch filmi:) ama bu bayaa bi sürdü adam en az 20 defa kelebek kanadı diyip masaya vurmuştur.ben şaşkınlık içinde hocam nooluyo diyebildim sadece.meğersem kelebek kanadını demek 1sn. sürüomuş. okulda onlara böle zaman çizelgesi yapmayı öğretmişler.o an rahatlamam gerekse de kursun gelecek günlerinde olacaklar için endişelenmeye başladım. bi süğre sonra beni ışıklı masanın önüne oturttu zıplayıp giden top çiz dedi. odtü de yaz okulundaki desen dersinin ilk günü ilk çizimde önümüze bi tors koyup çizin demişlerdi. ben panikle karışık bi şaşkınlık ve korku içinde neyi çizicem allahım nasıl çizicem die bunalımlara zerk olmuştum. aynı şey dün de oldu. aynı panik ve korku. adam bi de animasyonu öğrenene kadar ışıklı masanın ışığını açmıycaz dedi.ne çizdiğimi görebiliyorum ne bişey. o an dedim animasyon benim için şu dakka bitmiştir arkadaş. sonra ya sabır die çizmeye başladım yaklaşık 40 tane top çizdikten sonra tabi ki 1 -2 sn lik bi görüntü elde etmiş bulundum.en ufak bi fikrim yok ne çıkıcaı konusunda. hoca zaman dio kelebek kanadı dio. en sonunda hocam dedim benim zaman memfumum yok, nasıl olucak bu iş. olur olur herşey olur gibisinden bişeyler söledi(inside joke:) ehehee. neyse efgendim sora fotolarını çekip bilgisayara aktarınca bi oynattı. nasıl sevindim hakketten güzel olmuş. 2 sn. miki saniye taam lan dedim olucak bu iş. böle ne hayaler kuruyorum şunu yaparım bunu yaparım. eninde sonunda bi top çizmişsin ama sonuçta o panik halini atlatmıştım. böle de bi maceram var anlatmak istedim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder