27.02.2009

brek brek

dostum:) o kadar acaip icraatlarla geldiğim söylenemez.
en son ankara üniv. de bi grafik tasarım hocasıyla konuşmaya gidiyodum o gün. onun bi dersini takip edicem. bakalım nolucak. sonra işte bu gün de hacettepden bi grafik hocası animasyon dersleri veriomuş bakalım. onla görüşmeye gidicem. olm çok güzel ya beş kuruş vermiosun. not kasıntısı yaşamıosun istediin üniv. de istediin derste takılıosun.bu arada çzel öğrencilikle ilgili bi bilgi veriim sana:ankara üni. de özel öğrenci olmak için kredi başına 40 lira(bi ders genelde 2 kredi),hacettepede de 60 lira. peki ya bizim okulda?odtü de kredi başına 200lira istiolar bi ders 600lira. var mıdır böle bişey.bence varsa bile olmamalı. neyse dostum. bunun dışında film icraatları sürüo ama onları önceden haber vermicem sana. hele bi yapalım da. onun dışında geçen gün tahir hocayla konuşmaya gittim. sanatta akımlar dersi için. iyi bi ders diil dedi. bayaa bi konuştuk bi,bi buçuk saat falan. eğlenceliydi.biraz da yorucu. onun dışında işte dün ersan ocak falan !f atölyelerinden birini yapıolar. biliosundur film çekmek ne menem bi iştir die. ona gittim dün kurstan sora. bugün de var göt atmazsam gideceğimdir bebeğim.
hıı bi de not.
ps.007 bugün bi yere gitmek yada den dönmek amacın olmaksızın 10dk. öölesine yürüosun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder