1.03.2009

1 mart icraatingen.


Güneşli pazarlar!
Ofişıly baharın ilk gününden, yeni icraatlarımla karşındaym.
Dün, bir adım attım!
Serkan'la buluştuk. Sultanahmet'e gittik beraber. Sonrada minyatürcü adamı bulup konuştum. Dedim ben minyatür öğrenmek istiyorum. Param pulum da yok. sadece iş öğrenmek istiyorum. Şu an çok meşgulum, 23marttan sonra gel başlayalım dedi :)
Fırça verdi, aydinger kağıdı verdi. Üzerinde taklit ederek çalışacaım bikaç çizim verdi. İran işi. acaip detaylar var ve çok güzeller. Tam bir sabır işi. ama aydingerle üzerinden geçerken bile işte aradığım tam böyle bişey dedim. çok sakin. ilmek ilmek. acaip emek istiyo. ve bu yüzden değerli.
adam işinin baya bi ehli. ama çok konuşuyo ve çok biliyo. daha doorusu çok emin. hiç sevmem emin insanı. bi de atlantis 2012 fln onlara kafayı takmış ne alakaysa. ama senin ders aldıın hocanı düşündüm, sana dediklerimi düşündüm, para bile istemiyo, e ulan napalm çekeriz haftada bir.
bi de o kadar güzel bi yer ki. Küçük ayasofya camii var. böyle kıyıda köşede kalmış acaip bakımsız, ama eskiden kiliseymiş o da, çok güzel. onun bi bahçesi var. yeşillikler içinde. o bahçenin etrafında da işte, sedefkarlar, tahta oymacıları, hattatlar çayhaneler fln var. o odalardan birinde çalışcaz.
pazartesi sabah dersim yok. sabahtan gider tüm gün orda takılırm diye düşündüm.
çok ii diil mi?
mutluyum.
1mart itibariyle başladık.
bi de serkan'la her pazar buluşup bi rota izlemeyi planladık. Dün böyle birsürü yürüdük, Sultanahmet,Sirkeci, Galata. Sirkecide bi esnaf lokantasında ıspanak yidik. bisuru muhabbet. Serkan tam istanbullu olmuş. ama böyle Orhan Velinin istanbul'u gibi. Çalışıyo, master yapıyo. Her akşam eve dönerken bi gazete alıyo. Evde açık radyo dinleyip (televizyon koymamış evine:) yemek hazırlıyo. sonra da kitap okuyo, radyo dinliyo, evini tamir ediyo fln.
iyi geldi çok.
bugün de evle/sevdiceimle ilgilenme pazarı. banyo yapma, çamaşır yıkama, alışveriş, arinla mütemadiyen zaman geçirme.
sanki oolanı biraz ihmal ettim bunca hengamenin, düşüncenin, icraat çabalarının arasında. niye böyle oldu bilmiyorum aslında. belki de sadece bi his.
evi de ihmal ettim. ama bu biraz iyi gelmiş olabilir.
aldığım dersleri söylüyorum:
kutsal kurban modernite.
yeni sosyal hareketler.
melankoli ve modernite.

melankoli dersi baya zor bi ders, adam efsane bi adam gerçi ama tüm dönem boyunca melankolinin tanımları işte efendm melankolik şiirler resimler romanlar üzerinden gitcez. baudelaire, benjamin, william blake. genelde pek vakit kalmıyo ama bunlara.
bunun yerine postkolonyalizm alcaktım, ama senin 10 dk yürü dediin gün varya- o gün yapamadım ama dün faiziyle yaptım diyebilirm :)- o gün bissürü işler açıldı başıma, esra pariste onun kayıt işleriyle ilgili, o sırada kafam çok karıştı postkolonyayı bırakıp melankolonyayı aldım. soora da dedim heralde vardır bi hayrı.
burdan haberler icraatlar bu yönde.
istanbul film festivalinde çalışmak için başvuracaim haftaya (5-19nisan arası festival) özel ders ilanını arınla bugün hazırlarız gibi. bi de yoga için biyerlerle konuşcam, bakalm. ucuz bişey çıkarsa belki.
gittin mi if atolyelerine? baya güzel görünüyolardı.
hacettepe'de animasyon dersi?
olm çok iyi bu durm. ankara üni durumu da şaane.
al dersleri. soora gel buraya. istanbul güzel memleket.

h.ü. nalbantoğlu'nun bi kitabı vardı akaylarda: patikalar, onu aldım.
ayrıca bissuru sey okumalıym. yine okuyamıyorum gazete işinden beri.
neyse, mart ayından umutluyum.
çok sakin, çok güzel bi pazar geçir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder