13.03.2009

i hate bureaucracy! (kelimeyi yazarken bile.)



Dostum, bebek kafasını bi sabitleyebilsek ztn. ama iste, o gün dünya durcak heralde. dürtüyorum seni. cok dağılma istiyorum. ama buradan gördüğüm kadariyla, iyi gidiyosun gayet. biraz cizimlerini fln koy buraya yahu. bi de animasyon biseyler yaptiysan onlari da yuklesen ya biyerlere.
Bugün sabahın köründe konsolosluğa gittim. girerken italyan güvenlik amcaya selam verdim. gülerek sıramı bekledim. sonra sıram geldi, kadın eksik evraklarımı aldı. pazartesi tekrar gel dedi. heyn, hönk, ama, salı, uçak, geç kalmak vs yapmayın etmeyin dememe kalmadi, kapattı dosyayı. peki biletimi alıyım mı dedim? alma bekle dedi. son dakikanın böylesi. salı sabahı ucak kalkıyo yahu. burokrasiye kufrettm. yine iste, "ne kadar planlarsan planla, son dakka insanısın son dakka!" hikayesi. eah dedim. gozlerim fln bi doldu tabi. kaptırdım asagi deniz kenarina yurudum. karakoyde kahvaltı edip gazete okudum. sonra tunelle istiklale cıktım. sahane bi ikinci el dukkanı kesfettim. orda gezdim. yuvarlak gozluk buldum aldm. (ama kesin takmiycam, bi de buyuk geliyomus evde takınca farkettim) sonra iksv'ye gittim film festivalinde calisma basvurusu icin. kadin demez mi gonullu aliyoruz diye. kriz'e kufrettm. ama kadin pek bi sevdi beni. ingilizce fln konustuk. konuk agirlama bolumune almaya karar verdi. iyi bakalm dedim. ciktim eve geldim.
ama simdi tekrar cikmak zorundaym. babam para yatirdi. para cekip aksam kapiciya para vermeliym. gunlerdir para istiyo, kapiyi fln acamiyorum artık adam gelince.
her gun bi garip. yasadiimiz hersey cok olagan gibi gorunuyo, ama aslinda hicbiri olagan diil ve biz bunun farkindayiz ya, bu guzel bisey sanirm, dostum. anlamlar fln yuklemek, her iste bi hayir var demek icin degil. macera gibi gordugumuz icin aslında.
situationist enternasyonelcilerin "defamiliarization" diye anlatmaya calistiklari boyle bisey olsa gerek.
umarim pzt iyi haberlerle geleceim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder