10.03.2009

homo akademikus.


Dostum, o fotoğrafı internetten buldum. çünkü bizimkini fotoğrafını çekmeyi bile düşünmeden yiyiverdik. zaten o kadar da iştah açıcı görünmüyodu :)
minyatürlerin daha net fotoraflarını sabah günışığıyla çekip koyacaım.
gelelim, master fikirlerine. dostum, ben baştan beri düşünüyorum master yapsan ne kadar keyif alırsın, ne kadar sana uygun aslında deyü. ama işte, bi yandan da bakıyorum; aslında master ne kadar da lüks bişey. çok fazla zamanını alıyo, fulltime çalışman mümkün diil mesela. ama belki odtüde fln farklı olabilr. bi de işte, hayat gailesi meselesi. ben şimdi düşünüyorum da, tez konum yok, metodoloji bilgim yok. ve tez yazmak hakkaten baya zor bişey. bi de; para kazanmamız gerekiyo ya hani, bu akademik ortamların kirli yüzü işte o an çıkıveriyo. doktoraya devam etmen gerek. doktoraya kabul edilmen için, 4e yakın ortalamaya ve çok iyi referansların olmalı. Bu dönem aydım duruma mesela, bilgi gibi aylak biyerde bile insanlar hocaların statüsüne göre (yok bu doçent yok bu prof) ders alıyolar, ben bu hocadan referans alcam diyerek. acaip gözün açık olmalı, çalışkan olmalısın. sonra döndüğünde de iş garantin ztn yok. bi de efendm bilmem şu kadar yayınlanmış makalen olmalı vs. gün geçtikçe ya ben bunca hengamenin altından kalkamam diye düşünüyorum. 2sene sonra alakasız bi işe girmeye çalışıyo olcakmışm gibi geliyo. şu an inanılmaz mutluym tabi, hergünüm ayrı bi keyif, ayrı bi dünya. bgn arınla bi sanat muabbetine girdik misal, neler dediime ben bile inanamadm. yine referanssız, yine bebek kafası belki. ama olsun. hiçbişeyi çözmiycek, hiç bi zmn aydınlanmıycak olsan da, düşünmek, okumak çok güzel.
demem o ki, mastır sana yakışır. ama iyi düşünmek gerek. bi nevi hayata göt atmak çünkü. gaileli kısmına. ama diyceksin ki, ulan resim çizmek farklı mı. hayır diil. ikisinin de güzelliği burda ztn biraz. nefes alma noktaları. ama karın doyurmadıkları da bi gerçek gibi.
gecenin bi saati saçma sapan bi yazı oldu bu da.
iy geceler yavrukuşm.

not: arınla yaptığımız sanat konuşmasına itafen, böyle sanat mı olur mına koyim ifadeli nesra fotorafını da üst köşeye iliştiriverdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder