2.03.2009

adım adım stop motion haberleri


yavrum çok sevindim süper işte bu:) bence yavaş yavaş herşey değişmekteydi. cumartesi günü çekilicek sahnelerin story boardunu hazırladım sora da gisamda çalışan bi arkadaşın evine gittim. odtüden çıkışta yukarı doğru bi sapak varya yüksek binalar falan. tüm ankarayı görüo evi. asıl güzel olan kocamn gökyüzü. bayaa bi konuştuk film üstüne falan. dedi bu iş olur:)ben ordan aldığım gazla ve de kamera ve binimum ışıkla eve doğru yollandım. siteden bi çıktım altta karakusunların gecekonduları. hafif kar. şimdi şirin mi şirin gecekondu evleri edebiyatı yapmıycam tabi. lakin havanın kokusu ve de sessizlik o kadar güzeldi ki. tüylü kulaklıkları çıkardım kafamdan buz gibi soğuğa rağmen. kocaman kavak ağaçları. tavuk sesleri evlerin bahçelerinden çocuk bağırışları. neyse sonra üşüdüm eve geldim. gerisinde bi icraat yok. pazar günü çekim için evin altını üstüne getirdim. bacılla buluştuk. bayaa bi çalıştık. ve en sonunda hareketler ve duygular oturdu. çok üzüldüm gerçi, uykudan uyanması gerekiyordu ama gün ortası ve bitürlü gözleri pörtletemiyorduk. sonra aklıma zeki demirkubuz geldi(aklına zeki demirkubuz gelmesi de.. neyse) masumiyetteki karsa geldiğinde otobüste uyanma sahnesinde eleman süper oynamıştı nasıl olmuş acep diye bakarken. zeki(çift anlamlı:) elemanın boğazını atkıyla sıkmış. işte bu aklıma geldikten sonra bacıl için zorlu anlar başladı. garibim uykudan uyanma sahnelerine her seferinde yorganın altında boğazını sıkarak başladı. sonra tabi saatlerce süren stop motion safhasında da bayaa bi işkence çekti ama sen bana bakma ben kendimi emekçi gibi hissediyorum dedi:) dostum filmin çizdiğim sahnelerinden iki tane göndermiştim ya şimdi o çizimlerden birinin çekilmiş ama işlenmemiş ham halini gönderiyorum yaklaşık 800 fotonun arasından. sanırım yavaş yavaş da olsa biticek bu iş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder