3.03.2009

ankara kafası üstüme üstüme gelmekteydi

yavrum başıma acaip işler gelmekteydi.ilki dün hacettepe güzel sanatlara gittim bi hocayla konuşmaya.lakin çok ama çok acaip bi tepkiyle karşılaştım.tam bir inklap tarihi hocasıydı kendisi. yok efendim ben nasıl uluslararası ilişkiler mezunu olup güzel sanatlarda master yapmak istermişim. odtüde okumamın hiç bir önemi yokmuş.hacettepe üniversitesi güzel sanatlar türkiyede bir numaraymış. ben burda lisans okumaya değer olduğunu düşünmüyormuymuşum.vay efendim kendisi gidip tarih masterı bile yapmak istese kimse kabul etmezmiş. 4 yıllık lisans ders programının tüm derslerini teker teker okuyup içeriklerini anlattı,hepsini alan biriyle nasıl bir tutarmışım kendimi.başka üniversitelerin güzel sanatlar mezunlarına bile bilimsel hazırlık veriyorlarmış.ki bazılarını ona da layık görmüyorlarmış. benim dışarıdan ders takip etmeme yasalar izin vermiyomuş.ücretini ödeyip özel öğrenci olursam o başkaymış. sonuçta adımı soyadımı alıp. bi dene bakalım seneye alıcakmıyız seni almıycak mıyız gör bi dedi. bunları söylerken önümde ayağında olmayan çizmeleri durmaktaydı. şok geçirdim. kendimi zor attım kampüsten. sonra akşam mülkiyeliler birliğindenden aradılar mülkiyeli öğrenciler ve mezunlar için nasıl bi mülkiye istiyosun ütopyanı yaz die bi yarışmanın afişini yapmam için. lakin takvimi görüp çok beğenmişler. illa herkes elinde balon tutsun o balonun içinde de istedikleri olsun diyolar. bi de biz böle bi fikir düşündük die. afferin çok orjinalmiş gerçekten bravo diyesim geldi. anlatamadım adamlara resmen. sonra grafik tasarımcıyla konuşmak istiyorum dedim. adam sana bi resim göstericem. tam böle bişey istiyoruz çok güzel. zaten görünce anlıcaksın dedi. iki saat resmi aradı. çıka çıka benim takvimin son sayfası çıktı. neyse bi an önce hem onların hoşlarına gidicek hem de buna rağmen güzel ve yaratıcı olucak bi fikir bulmam lazım. bu da böle biraz resentment dolu bi yazı oldu icraatın içinden çok. neyse, boğazıma kadar kravata, kalıba,ankara kafasına batmış durumdayım.SOS.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder