12.03.2009

home alone.

Dostum,
Dün oğlan ankara'ya gitti. Ben hesapta evi toplayıp, okula gidip, okuldan arkadaşlarımı eve çağırıp bir sosyalleşme çabasına girecektim. İnsanlara da söylemiştm çarşamba akşamı bizdesiniz diye. Sonra birsürü insanla gereksiz geyik muabbetleri, evde kalabalık fln pek bi zor geldi. Bi ayak buldum. Derse bile gitmedim. evde yattım durdum tüm gün. ne kadar cnbc-e dizisi varsa izledm, sade vatandaştır bilmemnedr izledim. uyudum durdum. anlıycain yine bir tembellik vakası.
Akşam 7'de konserleri. gidersin di mi? keşke gelebilseydm.
vizemi alıorum yarın hayırlısıyla.
bu iran çizimlerinin internette eşi benzeri yok. kimin çizimleri olduğunu bi öğrenemedm. italya dönüşü minyatür amcaya gidince öğrenirm, zaten sana bu kitaptan alırz demişti. o kadar şahaneler ki. çok hevesliym ulan :)
odtü samimiyetinden ayrılamadn di mi :) ama bence daha iyi tahir'i fln takip etmen. painting'i salla derim ama.
bu salı psikolog şöyle akıllı bir laf etti:
"aşırı otokontrolle kendini terbiye etme uğraşı."
pek bi haklı.
bulaşık yıkayıp evden çıkacağım. biraz yürürm. iksv'ye film festivali için işe başvurcam. biyerde şahane bi ikinci el mağaza varmış, oraya bakıcam.
Sonra Tuna Erdem'in mitoloji&film diye bir dersi varmış, ona bi girym bakiym diyorum.
sonra da post-kolonyalizm dersi var.
tek tabanca takılmak.
hava çok soğuk olcakmş bu aralar, dikkat edesin.

a tribute to 60's:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder