9.03.2009

8 mart icraatları.




yavrim, yine vakit bulamadın herhal.
tek başına bıraktın beni buralarda.
şaane bir pazar gününden icraatin içinden bildirmekteym.
günümü anlatayım hemen.
sabah, kahvaltı için arını tuttum kolundan, geçen gün bahsettiğim maçka parkına gittik. gözleme yiyip çay içtik. hava kapalıydı, yağmur çiseliyordu, fekat soğuk değildi. yürüdük bol bol. sonra küçük bir alışveriş yapıp eve geldik.
akşam yemeği için, son fotorafta bir örneğini gördüğün soğan çorbası yaptım. şahane bir çorba.
tarifini vereyim hemen:
1 orta boy soğanı, piyaz usulu doğrayıp, biraz yağda kavuruyorsun. soğanlar ölmeye başlayınca (ama rengi pembeleşmeyecek) 2 yemek kaşığı unla biraz daha kavuruyorsun. ondan sonra 3 bardak soğuk suyu yavaşca ekliyorsun. ondan sonra da bir bardak süt. blender almıştım ankaradan sinbo -19.90 tl.- şahane bişey, onunla iyce karıştırıp, sonra sakin sakin karıştırarak kaynamaya bırakıyorsun. kaynamasına yakın göz kararı tuz ve bir kaşık krema ekliyorsun. sonra 2 dk kadar kaynıyo, çorbamız. bu arada kaşar rendeliyosun. sonra kaşarı üzerine koyup, kızarmış ekmekle servis. hmm. leziz.

neysem, peki ya bu kötü çekilmiş ilk iki fotoğraf da neyin nesi diye meraktasın değil mi? hemen açıklayayım. kendi kendime minyatür çalışıyorum. ilk fotoraftakiler aydingerle iran minyatürlerinin taklidi. ama inanmassın, aydingerle üzerinden geçerken bile zor ve zevkli.
diğeri de bgn öyle yaptıım nesra kafası bişey. koyiym dedim.
yarın vize koşuşturmacası tekrar başlıyor. bana şans dile bebeym.
öpüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder