29.03.2009

topacteyzenin ihmali + genişlikte gitmek 2.

nerelerdesin yine?
ben ankaraya geldim sabah. yarın akşam dönüyorum geri. annemdeyim. bilgisayar aldık bana. komik ve sevimli. yarın da oy vereceim. kime vereceimi bilmemekteyim ama. sonra babamları göreceim. ev almışlar sonunda. ona bakacaız. gece de geri dönmek
annemin astrolojik bi arkadaşı yalnızca doğum tarihimi ve saatimi öğrenip hayatımı anlattı az önce. bişeyler birikiyomuş sürekli, bunlarla üretmeliymişim b, yoksa kendime dönüp kendimi didik didik ediyomuşum. vay anasını dedim.
cok güzel bi yolculuk geçirdim bu sabah. tam güneş doğarken, boluyu gecince uyandım. hic kar görememiştim bu sene. her taraf karlıydı. fotoraf makinası vardı yanımda. facebook'a da bi kac tane koydum, bakarsın. çok hissiyatlı geliolar bana. bilmem beenirmisin. bir numune:


revolutionary road adlı filmi izledik geçen gün. nasıl etkilendim anlatamam. biçok yerde kendimi gördüm. tavsiye ederim. ama biraz moralleri bozmaktaydı.

ses ver artık be kadın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder