29.03.2009

yok



yavrum yazacak birseyim yok seni dinliyorum. hergün bakiyorum ben blogumuza lakin hakkatten yazicak biseyim yok. tamam bi dusuneyim ne yazabilirim icraatsal.
linux`un photoshop u diyebilecegimiz guzide program gimpten sonra simdiki hedefim linuxun premiere i diyebilecegimiz sahane isimli program cinerella:) kurstan ayrilacagim sanirim,cunku yavas yavas bana gelmeye basladilar.aniamsyon hocasi cizgime karisiyor gecen gun yaptigim bi cizimin ustunden murekkeple gecti.cok sinirlendim ama zannettim hani oldugu gibi gecicek.megersem tum cizgileri duzeltmis. bi de demez mi senin cizgilerini duzeltmek icin o kadar kalin cizgiler cekmek zorunda kaldim anca toparlandi. asil buyuk nedeni, bilip bilmeden sacma sapan, yazarlar, yonetmenler hakkinda atip tutuyordu ama dostoyevski ye karamsar ve propagandaci demesi bardagi tasiran son damla oldu.al iste yazinca resentmenttan cemkirmeden baska bisey cikmiyo. onun disinda yazarlar konusundaki muafazakar kafami kirip hazzetmedigim puskin i okuyorum, sanirim o kadar da katlanilmaz degil. bu arada yarvum kalaydin bi gun daha görüsürdük ne güzel.bi yerde bulusup bi kahve falan mi icsek naapsak?neyse ariyim birazdan seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder