12.03.2009

bebek kafasinin bittigi an dürt beni


uyumadan önce saati kurmayi unuttum. en son uykumun arasinda evet yarin erken kalkicam ve saati kurmaiyim dedigii hatirliyorum.sonra birsürü sacma sapan rüya.kalktim saat 10du.kurs 9bucukta basliyodu.bi kahve koydum.hava günesliydi acikti bayaa.sonra camin aydinlik günes vuran kisminin önüne oturdum. kahvemi ictim. biyandan bebek kafasi uyanmaya calismak. bi yandan camda yansimani görmek o sirada gecen gün firtinada apartmanin önündeki ortadan yirtilan agaca bakmak. gelecek.hayat.bebek kafasi. kendime geliim kursa gidicem demek. sonra kocaman bi göt atmak. kitap okumaya karar verdim sonra ve tekrar gogol. ayaklarimi camin önüne uzattim günese iyice. demek tam kenidme gelememisim. uyandiktan sonra bi terlik bi corap giymemisim.üsümüsüm. sonra öglen mülkiyelilere kizilaya gittim.afis icin bi kac fotograf aldim.aradigim kitaplar icin bi umut sahaflara gittim. ama yine ayni sekilde tüm dükkanlari sirayla gezip ayni iki kitabin ismini söyledim. bi süre sonra sesin garip gelimeye baslio. bi de nedense bi saniyeligine kitaplarin ismini unutur gibi oluyosun. yolda hiperaktif neseli bi arkadasi gördüm arkadaslariyla. yemek yicez gelsene dediler. yok isim var dedim. yalanci göt ne isin var.sonra imgeye gittim. kasadaki kiz barbarosun arkadasiydi taniodu beni. unutmus heralde.tanimadi. kitabi aldim ciktim.sonra gaz aldim metrodan.kuyruk yoktu. melih gökcegin metro fotograflarindn olusan anlmasiz sergisi vardi. sonra beyhanla alisveris.pazar. vs.ipin ucunu kacirdim iyice. halbuki sabah ne güzeldi o yeni uyandigimdaki bebek kafasi. dert yok kasavet yok. yapman gereken bisey yok cunku bisey yapicak durumda diilsin.bi duruosun öle.neyse uzun bi yazi ama icinde hic bisey yok. dürt benin dostum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder