9.03.2009

ben var buz kirmak baska da bisey yapmamak

yavrum corbayi deniycem hem sahane gözüküyo hem de daha önce hic sogan corbasi icmemistim. ben pek bisey yapmiyorum. mülkiyelierin cizimiyle ugrasiyorum.can dündarin bi belgeseli varmis `yetistik cunku biz` die onlarla ilgili.tam can dündar kafasi.onu izleyip bitirmem gerek.afiste fotograf kolaji yapicam mülkiyeyle ilgili.eglenceli olucak daha önce hic yapmamistim. bi de linux un photoshopu denilebilecek gimp i cozdum bu nedenle de ayriyetten gururluyum:) kursa gidip geliyorum. ünal hocanin ders notlarini temize gecirdim en son alahim ben bundan ne kadar büyük keyif aliyorum dedim. sonra aksam cagatay arendt hakkinda bi kac biyes sordu. aldim eski cem defterini elime. onlari ünalla kendi okuduklarila karistirip anlatmaya basladim.su siralar radikal kararlar almak uzereyim. bakalim. siyaset biliminde ya da media&cult ta masallarla ilgili olabilir, master yapma dusuncelerine zerk oldum. okumak istiyorum.sasirmak istiyorum.ama böle cok cok sasirmak istiyorum. beynim gidiklansin istiyorum.dünyam dönsün istiyorum. güney dogudan dondukten sonra kafam bombos diyordum ya. hakkatten de koskocaman bi kara delik.ögrenicek dusunucek cok sey var sanki. üretecek bisey yok elimde sonuc itibariyle.bilmiyorum böle dusunmekteyim ben sen ne dersin? onun disinda iste dün buzdoabinin buzlugu bizim eski evde oldugu gibi buzdolabinin sinirlarini asip mutfagi ele gecirmek üzereydi.bayaa bi ugrasip buz kirdim hic bu kadar eglenceli olabilecegini dusunmemistim. iste gördügün gibi baska da bisey yok:)
su yaptigin cizimlerin daha net hallerini koysana cok merak ettim. uzaktan figurler acaip ilginc gozukuyor.bu arada o corbanin oldugu fotoyu sen mi cektin yoksa netten mi. sizde öle masa örtüleri falan mi vardi. gözlerim yasarmaktaydi.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder