5.03.2009

ja sagen zum leben:)

dostum bu gün uzun zamandan sora bi ohhh dedim. kendime geldim. ünal nalbantoglu`nun gecen dönem takip ettigim bi ders var idi ya soc. of fine arts and music die.onun ikincisinin ilk dersine gittim bugun. muthisti. hastasiempre:) hoca bi costu inanamazsin.resmen adama ilham geldigini gördüm o an canli canli. bellek hanimlar, memoire involantaire ler erlebnisler auralar havada ucustu. hani cem hocanin kanti hegeli marxi fukoyu baglayislari sok etkisi yaratiyodu ya. bugun hayatin kedni akisi icinde böle bi baglama oldu. ben baudelaire in yitik ayla sina kafayi takmisken kac günlerdir.adam sanki biliomus gibi konuyu o kafa karisikligindan aldi 1000 atli akinlar gibi yürüdü resmen. bi de nietzsche mizin ünlü resentment yok nasihatinden sora , bi cumle daha eklemek istiyorum litaratürümüze yeni bi tavsiyesini eklemek istemekteyim "ja sagen zum leben" sanirim böle biseydi (bu arada ünal nalbantogluyla iki derste almancanizi gelistirin:) yani tahmin edebilecegin üzere "say yes to life" (isin komigi gecenlerde biz emrahla woody allenin son filmi var ya viky christina barcelona ya gidicektik. sonra yanlis yola saptik iki kere cok sacma bi sekilde bi turlu saka gibi gidemedik. sora da napalim madem diyip kalan tek seansa jim kerinin yes men die bi filmine gittik. sacma sapandi bu cumleyi gotunden anlamis da olsa buna benzer bisey sölüodu. ve tam da ihtiyacimiz olan seydi. hatta bi kac gun bu mantikla davranip hayatin ne kadar kolaylastigini da gordum sora da unuttum. ama tabi gercek anlamiyla bugün HÜN den dinleyince tekrar hatirladim. dersten sora animasyona gittim. ve eskiden odugu gibi ya ben burda naapiorum, bu ne hic zevk almiorum demek yerine ulan hic bisey olmasa yeni bisey ögrenmenin zevkini tat, loblarinin kulanmadigin yerleri calissin dedim. ve mukemmel sonuc. hem acaip keyif aldim, hem de gunelrden sora doru duzgun bisey cikardim.bi de mulkiyelilerdeki adami aradim dedim dostum bu böle olmaz. nasil artistim ama saka gibi:) dedim bana konuyu soylerler ya da bi cumle ben onun ustunden bi hikaye bulup cizerim. bana zaman ver beni serbest birak sen de mutlu ol ben de . sonucta kabul ettiler. gerci alicaim para dusunuldugunde iki balon cizmek yerine kafa patlatip bi fikir bulup onu cizmeye kasicam ama olsun demi yavrum. öbür türlü cekilmez bu hayat.ünalin dersinin ruh halimdeki buyuk etkisi yadsinamaz olsa da, sanirim su an daha huzurluyum.gelecege dair adimlar atmak yerine. hayata noktalar koyup onlarin gelecekte nasil birleseceklerini görmek en güzeli ve boktan hayatlarimizin en eglenceli yani.benden haberler bu kadar bebeem.si ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder