4.03.2009

ankara kafasından kaçış yok.

Dostum, stopmotion gelişmelerine çok sevindim. çalışırken senin bi otoriten vardır zaten (ama ders çalışırken deil, stopmosyon günümüzden hatırlarım.) ki bu da iyi bişey bence. dooru yolda olduunu gösteriyo :)
hacettepe'deki adam sadece ankara kafasına ait olsa keşke, ama heryer bu adamlardan dolu. bilgisinin iktidarından vazgeçemeyen bi avuc egoist akademisyen derdi şu an yanımızda bi artis entellektüel olsaydı :) siktr et. hep çıkcak böyle insanlar karşımıza. ankara üni'ye devam et. seneye de hacettepe'ye fln başvurursan -ki hiç öyle bi niyetin yok bildiim kadarıyla- adamın ağzının payını verirsin diyesim geliyo, ama no resentment kuralımız var, diyemiyorum :)
öğrenci evleri grubundan gördüydüm bu benimle oynarmısın'ı. hastası olmuştum. acaip naif bişey. ve işalla büyür. ama tabi ben bunu istanbula taşıycak aktivizme efendim kendime gvüene sahip olmadıım için, başka yerlerden sıçrarsa, burdan dahil olurum. ama geldiimde çıkar oynarız olur mu :)
işte bu tip aktiviteler bana umut veriyor, azizim..
şaka maka, dün bi ders yaptık, çözemediğimiz, teorinin tıkandığı yerlere dair. acaip güzeldi keşkem orda olaydın. görüşünce anlatmaya çalışırım. fuko'dan spinoza'ya ordan gündelik hayata. ztn ferhat ve bülent veriyo bu dersi beraber. o kadar seviyorum ki okulumu. maşallah diyelim.
haftaya çarşamba geliyoruz bebeym, özledm.
belki 17-22 mart arası da italya'ya gitcem :) küçük bi şehre ve nisimasanın en sıkıcı toplantısına, ama olsun giderim dedim. başka talep çıkmassa gidiyorum.
eskiden böyle imkanları hayır ya sonra daha cok gezmeye giderim diye reddederdim, şimdi bunu attım kafamdan, herşeyi deerlendiriyorum. bu yüzden de kapılar açıliy.
durumlar bu, dün hava çok güzeldi, bugün de öyle olsa :)
güzel bi gün olsun!
not: digital kitchen diye bi firma var, tüm bu güzel dizilerin açılış jeneriklerini yapan. sitesine gir, işlerini gez. baya iyiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder