1.04.2009

emine beder erkin korayin eski ciktigiymis

yavrum depresif ve resentment dolu cikisim nedeniyle sorry baby dedikten sonra, bir kac haberle gelirim. emine beder kafasina devam. gecen gün bizim koca kafali kamil var ya,esatin kardesi.yillar sonra telefonlerimiza cevap verdi ve aksam yemege geldi.(ki kendisi yolun karsisinda oturmakta.neyse efenim bir saat icinde müthis bi hizla ve senkronize el ve ayak hareketleriyle cagatayla mükellef bir sofra hazirladik.resmen elimizle corbayi karistirirken bi yandan ayagimizla marullari dogruyoduk.menümüz inanilmaz,cunku bilirsin ki bir krpotkal(yabancilastirma efekti:) mutfakta 40 tosbaa gücündedir.menü:corba, peynirli kekikli patates püresi, yogurtlu ispanak, tavuklu salata(aslinda ben tavuktan vazgecmistim lakin israrlara dayanamadim) ve marine edilmis biftek. tabi son mahsul biraz vejeteryan camiaya ihanet gibi olsa da napalim artik. bilirsin kamil etcil bir hayvandir. neyse yavrucum, sonrasi biraz snobsal acilimlar, tabi 100.yilin köpekleriyle nereye kadar snob:) a4 e gittik eskisi gibi lakin dostum bi an bi baktim sole disardan elimizde sarap kadehleri emrah da saksafon calmakta,olum 100yila bluesu ilk erkin koray getirmis:) neyse kamil mamil eski gunler derken bana bir güc bir kuvvet geldi. sonucunu yazinin sonunda bildiricem.simdi gelelim ilkin animasyon kursunu biraktim. hoca haftada bigun desen dersine gelmem konusunda ikna ettikten sora güzel bahar havasinda yeni cicek acmis agaclarin altinda huzurlu bir aksam birasiyla bayaa bi dusundum, sonra pek de dusuncek bisey oamdigini anladim,yeniden aranizdayim.yani bilogumuz ve senin.ikinci olaraktan bitmeden haber vermek istemiyordum lakin dayanamiycam, bi kac gündür ugrastigim kuklayi bitirmek üzereyim.bitince burdan gösteririm teyzesi hatta belki kisa bir videosunu bile koyarim, kim bilir. benden bu kadar darling küsme bana ,mesgul de olsan yaz iki satir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder