12.04.2009

ulan! kafanı sevdiim!

oyle güzel yazmışsın ki odul olarak sana bu linki gönderiyordum:
http://www.ahsapcerceve.com/
(hala adam gibi link veremiyordum bir de)

evde oturan ölür sözü benim için geçerliliğini korurken,
güneşi gördüğüm her an iyiyim. kolay diil değişmek, yine görüyorum bunu.
okula adapte olamadım bu dönem, yine bu dünyada yerim neresi sorunsallarına takılıyorum evde oturdukca.
annemin arkadaşı astrolojik bitakım açıklamalarda bulundu, beni hiç görmeden/bilmeden:
"bişeylerle uğraşması gerekiyor, enerji biriktikçe bi yere yöneltmedikce kendini didikliyor."

bak onu iyi didin, dedim ben de.
evdeki nesra'dan kaçmalı bi dönem.
hayalimdeki alternatif yaşam tarzı varya hani, onu denemeden rahata ermiycem galiba.
uzun uzun yazmıyorum, anladın hemen, biliyorum.
bu konudaki fikrini de merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder