26.04.2009

habersel


dear topac teyze
gelismeleri ilgiyle izlemekteyim.her ne kadar galeri ve sanat müzesi ortamlarina karsi pek bi ön yargili olsam da yine de güzel seyler cikar insanin gözü gönlü acilir. hatta fotolardan benim de acilmis bulunmakta.o cift de pek bi güzel insanlarmis.cok sansisiniz sayin bagyan.ve hatta benim yazacaklarima da buradan bi gecis saglamaktalar.(beginner in grammer:)gecenlerde bizim sari kiz ezgiyle yavuklusu geldiler.pek bi sevdim oglani böle naif güze bi adam.onun arkadaslariyla tanistik. dil tarihte biri tiyatro okouyo 13yildir biri de siyaset biliminde bi cift. onlar da benim gibi doguda calismislar.ordan biriktirdikleri parayla da bi sahaf acmislar ve asil garip yani tüm bi sahaf nerdeyse sadece kendi kitaplarindan olusmakta.aglaya aglaya kitaplari nasil dizdiklerini anlattilar. acaip iyi kitaplar var tam bizim kafa.adini da vereyim reklam olsun, masal kitapevi.tunalida.bi de adam olan kukla yapiyomus.tam biz bu muabbetleri yaparken bir baktik ki metroda kukla sergisi ve gösterileri var. lakin
ahsap cercevenin odtüdeki iki oyununu saymazsak. ikidir kukla gösterisi diye,binimum kuklaya angarali namik,turgut vs. vs. de göbek attirip cifte telli oynattiriyor bu insanlar kuklaya.neden allahim neden biri bana aciklasin bunun nedenini.neyse iste öyle.bi ikinci haberim ise stg mnin istanbulda bi festivali olucak sivil ses ler diye. festivalin cizim ve tasarimlarini da benden istediler. sana deneme cizimini gönderiyorum.simdi kuklaya dönücem ve aslinda en fazla bir saatlik isi kalmasina ragmen haftalardir bitiremedigim kuklayi bitirmeye calisicam.bu arada acaip bi olusumun haberini vericem ama tereddütlerdeyim acep onu sen mi haber verdin bana diye. eger sen verdiysen canimiz saolsun vermediysen al bak. ilginc bi fon.ilgincligi de acaba bizi hayallerimize biraz daha yaklastiracak bisey mi ki sorusunu getirmesi. bi de su ekoköylere basvurdun mu basvuruo muyuz nedir bi beni bilgilendir anacim.
http://www.gefsgp.net/v1/ linki budur.ben de artistik bi sekilde bu dan link vermek istedim lakin beceremedim. bi de son bi haber, odtü tiyatro festivali basladi, dun acaip bi oyuna gittik.o neydi lan öyle diyo insan ama icindeyken degil bitince. cunku oyunu üc asamada izliyosun. ilki kil oluosun napio abi bunlar diosun icinden.icsel homurdanmalar.sonra hasktir naapio bunlar ya yok artik diosun ki bu icsel soklanmalar. sonra da bi sok dalgasiyla bitio ve sen bittikten sonra naapti bunlar nooldu ya diosun.cok ilginc.oyun itu oyuncularinin. mimarligin arka tarafinda agaclarin arasinda karanlikta fenerle oynadilar genis bi aanda.izleyicilerden de sürekli nerde atraksiyon varsa kendilerini izlemelerini takip etmelerini istediler.cok acaipti.en sonunda öyle bi icine giriosun ki izlemiosun artik sok geciriyosun.cunku senin de bastigin topragin altinda cesetler var. cok acaipti ya.resmen tiyatroya bi izleyici olarak bakisimi degistirdi. istanbulda oynarlar daha kacirmayin derim ben. adi da simdiki zamanin rivayeti. cocuklar kendileri yazmislar. ve tabi ki klasik fuaye cemkirgenleri yok efendim biz kameramiyiz, naaptiniz siz simdi, grotevskiden mi etkilendiniz,birsürü oyunculuk bicimi vardi birini secin vs.vs. ben de her zamanki pasif agresif tutumla konusucaim yere yeter ulaann diyip ciktim söylesiden sonra birsürü cikolata yedim:) dombili olmaya az kaldi:) siiyudarling

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder