5.04.2009

kukla kıpısı


dostum ben o tarihlerde izmirde olacağım malesef, ve uzun zamandır özlediğim aile sadetini yaşayacağım kısa bir süre için.yarın yola çıkıyorum. margo kankama çok selamlarımı ilet. yeni gelişmeleri de bizzat merak ettiğimi de..bu arada yazmadığıma bakıp da ulan bu yine mi yalan etti kukla işini diye düşünmemen için icraatın içinden bir fotoyla geliyorum. lakin süprizli bölümler ve en son gelişmeler yok bu fotoda, belki dikkatli bakarsan ve iyi bir çocuk olursan onları sen de görebilirsin:) son olarak bir kaç bağlantı noktası ve kıyafet dikimi kaldı.onu da nasıl yapıcam hiç bilmiyorum. ama sonuçta bilmeye bilmeye sallaya sallaya bu noktalara geldikten sonra gelecek için de çok ümitsiz diilim açıkçası.bi de hegel in "görüngü bilimi" nin şahane çevirmeninden güzide bi kelime daha duydum dün akşam;kıpı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder