30.04.2009

topac teyzeden de beter:naciye nene



fotolar pek güzel degil.lakin idare ediver. canli halini görürsün nasil olsa.
bi de iki gündür cok acaip rüyalar görüyorum.bu geceki cok acaipti. yokus,arnavut kaldirim, karanlik bi sokakta hava karanlik film cekiyolar.filmde yokus asagi iki devasa zurafa kosuyolar.bi süre sonra bakisim yukardan oluyo. ve zurafallar kanatlarini kuyruklarini bi aciyo.o an ayiyorum ki zürafallarin atasi ejderhalarmis ve evrim zincirinin kayip hakasini buluyorum.acaip mutlu oluyorum.sonra bunlari yokusun altinda taramai tüfeklerle agir cekim vuruyolar. o kadar kanli ve o kadar agir cekim ki.önce ilki sonra ikincisi devasa yikiliyorlar agir cekim. ve ben bi yandan aman allahim bi film icin simdi gercekten ölüyo mu bunlar diyorum. ve artik o film ne anlatsa yalandir yanlistir diyorum.cok acaipti cok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder