22.02.2009

zottirik yemek tarifi (tarifi imkansız duygular)

hıı bi de bugün emrahla bi yemek ve bizzat kendimle bi brownie yaptım. benim için büyük insanlık için zottirik bi adım. ama ikisi de şahane oldu. ikisi de gayet kolay oldu. belki bi gün faidesi dokanır die. tarif neyim veriyorum burdan.
yemek: senden bana son kalan(bu yemeğin ismi)(şair burda buzdolabına seslenmekte)
dolapta bi adet kereviz
bi adet patates.
biraz bezelye konservesi
bir sürü de yer elması vardı(sanırım evde benim dışımda yer elmasına hiç kimse pirim vermediği için sayıca çoktular)(allaa dipnot girmeye dayanaman)(bu arada yer elmasını alıosun yıkayıp soyuyosun sora da kütür kütür yiyosun. allaahım bi kestane, bi yer elması bi de soya fasülyesidir şu dünyada aradığım lezzetler)(bebek damağı)(bi parantez daha açarsam bebek dimağı)
neyse bi tane de domates
bi iki diş de sarmısak vardı.
sonuçta salça(burad önemli olan salçayı(yaa allaam yemek tarifi blogları açan kadınlara döndüm. burdan hepinize seslenmek istiyorum "sizi anlıyorum") çok az bi suyla karıştırıp tenceredeki zeytin yağı kızmadan içine atmak. sora doğradığın herşeyi,yer elması 3 tane bu arada, tencereye koyuyosun.üstünde kettle da kaynattığın sıcak su ve tuz koyuyosun(tuzu kaynatmıosun(hayııırr allahım nooluyo bana)) kaynıo afietle yiyosun
yavrum brownie yi anlatacak mecalim kalmadı.blogcu teyzelerden birine bakıver. si yu darling.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder