11.02.2009

hakkaten birşeyler deişmiş bile.

dostum, hallederiz otobüs parasını. yine gelceksin ya ne de olsa. işlerimiz var :)
biz de dün, !fzinle uğraştik durduk butun gun. ama gercekten çalışmayı seviyorum, umarim hep boyle gider. !f'deki insanlara kıl olabiliyoruz bazen. ama şunu fark ettim, oyle kufredip durursak, kendimizi için birşey yapmak yerine bir iş yapıyo olduumuzu düşüncez. o yüzden her seferinde kendime "no resentment!" diyorum, thanks to niçe and us. herkese de soyledim. boyle kizginliklarinizi bana söylemeyin, ben boyle calisamam, dedim. artistim de çok bunu soylerken.
benim oolanla da uzuuun uzuuun konustuk. neredeyse kafamda ne var ne yok, toparlayip (topaçlayıp) anlattım. cok güzel oldu. artik bunca lafın icraatini gormek gerek. ona da basladik sayilir. ama daha devami gelmeli.
kitabı vermeyi unutmussun. o yüzden sana gorev: arada oradaki programlardan birini secip, nesra, bugün işte atıyorum otobüste bağıracağız gibi burdan yazcaksin. soora da konusuruz hakkinda programiminizin :)
en iyiyiz! (gazgazgazgaz.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder